• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

Η Ελλάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς της Ινδίας

11/05/2016
Στη Μύκονο και τη Μήλο άνοιξε τις “πύλες” της η τουριστική αγορά της Ινδίας, εγκαινιάζοντας σημαντικές προοπτικές σε ότι αφορά την κίνηση επισκεπτών προς τα δύο κυκλαδίτικα νησιά.

Η συντονισμένη και καλά οργανωμένη παρουσίαση στη Βομβάη στις 21 και 22 Απριλίου από την Emirates Airlines, το Signature Travel και την MTC Group έδωσε την ευκαιρία στην κα Τόνια Ανδρονίκου, πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής και Δημοτική Σύμβουλο του Δήμου Μυκόνου και στον κ. Αντώνη Μάλη, εκπρόσωπο του Δήμου Μήλου να αναλύσουν το τουριστικό προϊόν των δύο νησιών σε πληθώρα ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της αεροπορικής εταιρείας.

Η παρουσία της κας Μαρίας Αλιφραγκή, διευθύνουσας συμβούλου του Signature Travel, του κ. Βασίλη Κοντού, εκπροσωπώντας τον fedΗΑΤΤΑ με τον οποίο η MTC GROUP έχει συνάψει στρατηγική συμμαχία για την προώθηση προορισμών, αλλά και της διοίκησης της Emirates ήταν καταλυτική για την ανταπόκριση δεκάδων εκπροσώπων της ινδικής τουριστικής αγοράς.

Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους κορυφαίων Μέσων Ενημέρωσης, έντυπων, ηλεκτρονικών και τηλεοπτικών συμπεριλαμβανομένων και Luxury Travel περιοδικών, ενώ σε τρεις διαφορετικές συναντήσεις συμμετείχαν πάνω από 95 ταξιδιωτικοί πράκτορες.

Το ενδιαφέρον των Μέσων Ενημέρωσης  ήταν τόσο έντονο ώστε συμφωνήθηκε η οργάνωση επόμενης συνάντησης στην Ελλάδα προκειμένου να ζήσουν από κοντά, να καταγράψουν και να μεταδώσουν τις ομορφιές των νησιών που, όπως φάνηκε, τους εντυπωσίασαν πραγματικά από την πρώτη αυτή παρουσίαση.

To Signature Travel μαζί με τους εκπρόσωπους των νησιών και των τουριστικών πρακτόρων υποσχέθηκαν την οργάνωση αυτού του ταξιδιού και τη φιλοξενία των media για τον Σεπτέμβριο πάντα σε συνεργασία με την MTC GROUP και, φυσικά, την Emirates που θα αναλάβει να τους μεταφέρει.

Στη διάρκεια των παρουσιάσεων μεταδόθηκαν και βιντεοσκοπημένα μηνύματα της αναπλ. υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά και του προέδρου του fedΗΑΤΤΑ κ. Λύσανδρου Τσιλίδη. Παράλληλα, ο κ. Κοντός παρουσίασε το πρόγραμμα του Συνδέσμου dodeka.com, ένα νέο ιστότοπο άμεσων πληροφοριών που συνδυάζει τους 12 θεούς του Ολύμπου με τον δωδεκάμηνο τουρισμό σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς. Ο συγκεκριμένος ιστότοπος διαθέτει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πράκτορες καθώς έχουν τη δυνατότητα  πλέον  να πληροφορήσουν τους πελάτες τους  για  όλα τα αξιοθέατα και υπηρεσίες που διαθέτουν όλοι οι προορισμοί στην Ελλάδα χωρίς να έχουν πάει σε αυτούς.

O κ. Μάλης έκανε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση για τη μοναδικότητα της φυσικής ομορφιάς που διαθέτει το νησί, τη δυνατότητα που δίνει στον επισκέπτη για πραγματικές διακοπές σε περιβάλλον που δεν το συναντά κανείς πουθενά αλλού στον πλανήτη εστιάζοντας στα υπέροχα φυσικά τοπία και τους ηφαιστειακούς σχηματισμούς που έχει σμιλεύσει η φύση, τα παραδοσιακά ψαροχώρια, τα θρησκευτικού ενδιαφέροντος αξιοθέατα όπως οι παλαιοχριστιανικές κατακόμβες, τα αρχαιολογικά μνημεία και την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, όλα αυτά εμπλουτισμένα και με τις αθλητικές δραστηριότητες που διαθέτει το νησί για τον επισκέπτη.

Τη σκυτάλη πήρε η κα Ανδρόνικου, για να παρουσιάσει την κοσμοπολίτικη πλευρά της Ελλάδας μέσα από το Νησί των Ανέμων, την ποικιλομορφία που διαθέτει σε ενδιαφέροντα για κάθε επισκέπτη από τις πολυσύχναστες έως και τις ερημικές παραλίες, τη διασκέδαση αλλά και την ξεκούραση, τη γαστρονομία, το yachting και φυσικά το συνδυασμό της παράδοσης της Ανω Μεράς με την ιστορική μοναδικότητα της Δήλου, αλλά και την πληθώρα των Μουσείων. Τόνισε ιδιαίτερα την αεροπορική σύνδεση που διασφαλίζει δεκάδες απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό καθώς και την τουριστική ανωδομή του νησιού με τα ξενοδοχεία, τις βίλλες, τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και τα εστιατόρια και bar όλων των κατηγοριών.

Ειδικά για το Bollywood, η κα Ανδρονίκου υπενθύμισε τα γυρίσματα που έγιναν στη Μύκονο, πράγμα για το οποίο επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και οι εκπρόσωποι της Emirates για ενίσχυση στο μέλλον τέτοιων πρωτοβουλιών.

Ακολούθησε η ολοκληρωμένη παρουσίαση της Μαρίας Αλιφραγκή για την Ελλάδα με το επιτυχημένο spot του ΕΟΤ που εξιστορεί την κουλτούρα της βασισμένη  στη φιλοσοφία και την αρχαία της ιστορία, δείχνοντας αναλυτικά όλες τις διαφορετικές ομορφιές της χώρας μας ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο νησί της Καλύμνου.

Την παρουσίαση έκλεισε η Emirates παρουσιάζοντας τα καινούργια αεροπλάνα της Βoeing 777-300 που έχουν για Ελλάδα με όλες τις ανέσεις που προσφέρουν στον επιβάτη τους και τα επιπλέον προνόμια στους επιβάτες της business class,  κάνοντας τον επισκέπτη να απολαμβάνει τις διακοπές του από την επιβίβαση του στο αεροπλάνο.

Την επόμενη ημέρα 23 Απριλίου η επίτιμος πρόξενος της Ελλάδας στην Ινδία κα Jeroo Mango προσκάλεσε τα μέλη της ελληνικής αποστολής στο Ελληνικό προξενείο για ενημέρωση και έγινε εκτενέστερη συζήτηση για την εξέλιξη του ταξιδιού, τους συμμετέχοντες, τις παρουσιάσεις που έγιναν, την πρωτοφανή ένδειξη ενδιαφέροντος και συμμετοχή των μεγαλύτερων τουριστικών πρακτόρων. Η πρόξενος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τον τρόπο που θα μπορούσε να βοηθήσει σε μια πιο εκτενή προώθηση από την πλευρά του προξενείου και της Ελληνικής Πρεσβείας και η κα Ανδρονίκου είχε την ευκαιρία να θέσει το ζήτημα της βίζας ώστε να κεφαλαιοποιηθούν κατά το μεγαλύτερο βαθμό τα οφέλη από πολύ χρήσιμο αυτό ταξίδι της ελληνικής αποστολής.
Πηγή: http://traveldailynews.gr