• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης των πιο τακτικών επιβατών από την easyJet

01/12/2014
Η easyJet ανέφερε ότι έχει αυξήσει το ποσοστό των κρατήσεων από τους υπάρχοντες πελάτες σε 57%, έναντι 50% το 2010. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από 37 εκατ. επιβάτες πραγματοποίησαν εκ νέου κράτηση κάθε χρόνο σε σύγκριση με 25 εκατ. πριν από τέσσερα χρόνια - αύξηση 50%. Το ποσοστό για τους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι ακόμα μεγαλύτερο στα 62%.

Η πιστότητα των πελατών υποστηρίζει τόσο την αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους, διότι είναι πολύ πιο αποδοτική να διατήρηση των υπαρχόντων πελατών από την πρόσκτηση.

Για να ενισχυθεί αυτή η τάση ακόμη περισσότερο η αεροπορική εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για να ανταμείψει τους πιο τακτικούς επιβάτες. Η δοκιμαστική περίοδο η οποία τρέχει τους τελευταίους τρεις μήνες και αποτελείται από περισσότερους από 15.000 επιβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ελβετία , έχει τύχει της αποδοχής του επιβατικού κοινού και το 91% μας λέει ότι βρίσκει ελκυστικό για αυτούς.

Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες του προγράμματος δοκιμής περιλαμβάνουν αυξημένη ευελιξία για κρατήσεις, εγγύηση τιμής και έναν ειδικό αριθμό τηλεφώνου.

Η Carolyn McCall, CΕΟ της easyJet, δήλωσε: “Όλο και περισσότεροι πελάτες ταξίδεψαν μαζί μας, τους αρέσει η εμπειρία και επιστρέφουν ξανά. Αυτό είναι απόδειξη της συνταγή της επιτυχίας μας- χαμηλές τιμές και ζεστή, φιλική εξυπηρέτηση, καθώς και ασυναγώνιστο δίκτυο. Δημοφιλείς νέες υπηρεσίες όπως  και την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σήμαινε ότι πολλοί άνθρωποι ταξίδεψαν μαζί μας για πρώτη φορά και είμαστε απόλυτα επικεντρωμένη στην ενίσχυση της πιστότητας, ώστε να μας επιλέγουν κάθε φορά.

Κατά την κατάρτιση του δοκιμαστικού ακούσαμε αυτό που είχαν να που οι επιβάτες μας για να καταλάβουμε τι περισσότερο θέλουν και το προσαρμόσαμε  ανάλογα. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες που επιλέγουν επιβραβεύσεις μελών, το σύστημα πιστότητα παρέχει στους επιβάτες οφέλη που πραγματικά εκτιμούν και είναι πιο εύκολο να αναπτυχθούν”.

Η αύξηση της πιστότητας κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει οδηγήσει σε μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Η easyJet έχει το δημοφιλές πρόγραμμα το easyJet Plus, που προσφέρει στους πελάτες απεριόριστη διάθεση επιλογή θέσεων, με Bag Drop και Speedy Boarding, καθώς και επερχόμενες βελτιώσεις, όπως την προσθήκη της Fast Track ασφαλείας στα μεγάλα αεροδρόμια στις αρχές του 2015. Όλο αυτά δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες μας να ταξιδεύουν χωρίς άγχος στο αεροδρόμιο και εν πτήση.

Σε όλη την Ευρώπη, τα μέλη της υπηρεσίας easyJet Plus  αυξήθηκαν κατά 14% τους τελευταίους 12 μήνες, με ποσοστά κράτησης έχουν αυξηθεί κατά 30% κατά την ίδια περίοδο, αφού η αναγνώριση της αξίας του προγράμματος από τα μέλη έχει αυξηθεί σημαντικά, κυρίως στην Ισπανία και την Πορτογαλία.

Η easyJet συμμετέχει επίσης σε τρία κορυφαία προγράμματα αφοσίωση πελατών - Νέκταρ, RBS Your Points και Emirates Skywards - το οποίο επιτρέπει στα μέλη των συστημάτων αυτών να ταξιδέψουν σε πτήσεις της easyJet, όταν εξαργυρώσουν τους πόντους τους.

Η easyJet ταξιδεύει πάνω από 65 εκατ. επιβάτες ετήσιος σε περισσότερα από 700 δρομολόγια σε 32 χώρες.

πηγή: traveldailynews.gr