• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

Διεθνής συμφωνία περιεχομένου - ορόσημο της Ryanair με την Travelport

12/03/2014

Μέσω της συμφωνίας με την Travelport, οι ναύλοι της Ryanair, καθώς και τα εκτεταμένα υποστηρικτικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει, θα εισαχθούν στα ταξιδιωτικά γραφεία του δικτύου της Travelport σταδιακά από τις 19 Μαρτίου.

Η Ryanair και η Travelport ανακοίνωσαν νέα παγκόσμια συμφωνία-ορόσημο, διανομής περιεχομένου, σύμφωνα με την οποια ο low cost αερομεταφορέας θα διαθέτει το περιεχόμενό του αποκλειστικά από τα συνδεδεμένα με την Travelport ταξιδιωτικά γραφεία, πριν από οποιονδήποτε άλλο σύστημα GDS, για πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία.

Η Ryanair, η οποία διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους στον κόσμο, με 300 αεροσκάφη Boeing
και 175 ακόμη σε παραγγελία, θα μεταφέρει 81,5 εκατ. επιβάτες φέτος, μέσω του ευρωπαϊκού της δικτύου δρομολογίων, που συνδέει 186 αεροδρόμια σε 30 χώρες.

Μέσω της συμφωνίας αυτής, οι ναύλοι της Ryanair, καθώς και τα εκτεταμένα υποστηρικτικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει, θα εισαχθούν στα ταξιδιωτικά γραφεία του δικτύου της Travelport
σταδιακά, από τις 19 Μαρτίου.

Η απόφαση της Ryanair να συνεργαστεί με την Travelport ακολουθεί την περυσινή έναρξη της εμπορευματικής πλατφόρμας της εταιρείας και συγκεκριμένα το συνολικό “κομμάτι” λιανικής, που προσφέρει αερομεταφορείς χαμηλού κόστους. Η τεχνολογία αυτή, μοναδική στην Travelport, επιτρέπει στις low cost αεροπορικές εταιρείες να παρέχουν το περιεχόμενό τους μέσω μιας σύνδεσης API
και όχι μέσω πιο παραδοσιακών μεθόδων που προτιμούνται συχνά από τις αεροπορικές εταιρείες, ενώ εξακολουθούν να έχουν τους ναύλους και τις βοηθητικές τους υπηρεσίες και προϊόντα να εμφανίζονται, να τίθενται σε σύγκριση και να αγοράζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Εκτός από την “υιοθέτηση” του συνόλου της εμπορικής λειτουργικότητας της Travelport, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν ώστε να αναπτύξουν προσφορά “rich content” και προϊόντων branding της Travelport
. Αυτή η λύση επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να ελέγχουν πιο αποτελεσματικά τον τρόπο παρουσίασης των δρομολογίων και των βοηθητικών τους υπηρεσιών στις οθόνες των ταξιδιωτικών γραφείων, “ευθυγραμμίζοντάς” τα ακόμη περισσότερο με την εμπειρία μέσα από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας.

Ο Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer της Ryanair δήλωσε: “Η συνεργασία αυτή με την Travelport αποτελέι σημαντική εξέλιξη για τη Ryanair
και για τις επιχειρηματικές δράσεις σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν, καθώς συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε. Ως η μεγαλύτερη αεροπορική ευρωπαϊκή εταιρεία, θα μεταφέρουμε 81,5 εκατ. πελάτες το τρέχον έτος στο μεγαλύτερο δίκτυο δρομολογίων, που συνδέει 186 αεροδρόμια σε 30 χώρες.

Πάνω από το 22% των επιβατών αυτών επιλέγουν ήδη τη Ryanair για επαγγελματικά ταξίδια και αναμένουμε ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί, καθώς η εταιρική αυτή σχέση με την Travelport επιτρέπει στα τμήματα Εταιρικών Ταξιδίων σε επιχειρήσεις, σε εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών και σε επιχειρήσεις να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση σε χαμηλές τιμές και στα δρομολόγια της Ryanair
, διασφαλίζοντας ότι θα εξοικονομίσουν εκατομμύρια ευρώ σε έξοδα ταξιδίων ετησίως”.

Ο Kurt Ekert, Executive Vice President και Chief Commercial Officer της Travelport, δήλωσε: “Είμαστε σαφώς ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι η Ryanair μας επέλεξε ως εταίρο GDS και αναγνωρίζει τη μοναδική αξία που μπορούμε να προσφέρουμε μέσα από την κορυφαία μας εμπορευματική πλατφόρμα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε αποκλειστικά με τη Ryanair
τους επόμενους μήνες για να αναζητήσουμε νέες ευκαιρίες και να εισαγάγουμε τις εκτενείς επιλογές πτήσεων που διαθέτει, καθώς και τις βοηθητικές της υπηρεσίες στους πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων μας ανά τον κόσμο”.

Ο Chief Marketing Officer της Ryanair, Kenny Jacobs και ο Executive Vice President και Chief Commercial Officer της Travelport, Kurt Ekert, κατά την ανακοίνωση της νέας συμφωνίας.