• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

Όλ. Κεφαλογιάννη: Οι Γερμανοί θα αποτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος των αφίξεων του 2014

05/03/2014

Με αφορμή τη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ), η κα Όλγα κεφαλογιάννη αναφέρθηκε, από το Βερολίνο στη νέα διαφημιστική εκστρατεία με τον τίτλο 'Η άγνωστη Ελλάδα (Secret Greece)', με την οποία επιχειρείται να γίνει γνωστή στο ευρύτερο κοινό η άγνωστη πλευρά της Ελλάδας.

“Γερμανοί, κάντε διακοπές στην Ελλάδα!”. Το μήνυμα αυτό έστειλε η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, σε συνέντευξή της στην κυριακάτικη έκδοση της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine. Το εν λόγω μήνυμα είναι και τίτλος της συνέντευξης στη γερμανική εφημερίδα.

“Η φιλοξενία αποτελεί στοιχείο της εθνικής μας ταυτότητας. Σε κάθε περίπτωση, κάθε επισκέπτης αισθάνεται εδώ σαν στο σπίτι του”, τόνισε η κα Κεφαλογιάννη, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν είναι ευπρόσδεκτοι οι Γερμανοί τουρίστες στην Ελλάδα. Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι “οι Γερμανοί αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των αφίξεων του προηγούμενου χρόνου (του συνολικού αριθμού τουριστών) και θα είναι και το μεγαλύτερο μέρος αυτού του χρόνου. Το 2013 ήταν μια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και το 2014 θα είναι ακόμη καλύτερο, όπως ξέρουμε από τις μέχρι τώρα κρατήσεις”.

Με αφορμή τη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ), δήλωσε ότι “θέλει να δείξει πως η Ελλάδα έχει να προσφέρει περισσότερα από το γνωστό “Καλοκαίρι, ήλιο και θάλασσα”. Αναφέρθηκε δε στην καινούρια διαφημιστική εκστρατεία με τον τίτλο “Η άγνωστη Ελλάδα (Secret Greece)”, με την οποία “επιχειρείται να γίνει γνωστή στο ευρύτερο κοινό η άγνωστη πλευρά της Ελλάδας, καθώς στόχος είναι να μη σταματούν στην υψηλή τουριστική περίοδο οι αφίξεις τουριστών, αλλά να συνεχίζονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου”.

Απαντώντας σε ερώτηση για το τι μπορεί να κάνει κάποιος το Μάρτιο, η κα Κεφαλογιάννη πρότεινε μια επίσκεψη στην Αθήνα. Στην παρατήρηση του δημοσιογράφου ότι η Αθήνα δεν ανήκει στην άγνωστη Ελλάδα, η κα Κεφαλογιάννη είπε: “Και όμως. Θέλουμε να επαναφέρουμε τη μοναδικότητα της πόλης. Είναι λίγο παραμελημένη, ενώ αντίθετα είναι μια πόλη που δονείται, με ζωντανές γειτονιές που μπορούν να προσφέρουν πολιτισμό σε κάθε γωνιά. Η Αθήνα δεν έχει μόνο τις κλασικές της αρχαιότητες. Από εκεί μπορεί κανείς να πάει στα γειτονικά νησιά που δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα, στην Αίγινα, την Ύδρα και τις Σπέτσες και τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μιάμισης ώρας. Κι αυτά μπορεί να τα κάνει όλα μέσα σε ένα παρατεταμένο Σαββατοκύριακο”.

Όσον αφορά την τουριστική κίνηση το 2013 στην Ελλάδα, η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το 2013 οι κρατήσεις ήταν κατά 20% αυξημένες σε ότι αφορά τον αριθμό των τουριστών και κατά 20% σε ότι αφορά την αύξηση των κερδών. Ο τουρισμός είναι σημαντική υποστήριξη για την ελληνική οικονομία, είπε, και τόνισε ότι “ο κλάδος του τουρισμού έφερε την πρώτη καλή είδηση μετά από πολύ καιρό στην ελληνική κυβέρνηση. Το 15% της οικονομίας μας εξαρτάται από τον κλάδο του τουρισμού. Οι διακοπές στη χώρα μας είναι η πιο αποτελεσματική μορφή της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης. Αισθανόμαστε αυτήν την αλληλεγγύη και γι’αυτό θέλω να πω: Σας ευχαριστούμε πολύ”.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο Βερολίνο η κα Κεφαλογιάννη θα συναντηθεί με τον Γερμανό υφυπουργό Αναπτυξιακής Συνεργασίας και εντεταλμένο για την Ελληνογερμανική Συνέλευση κ. Joachim Fuchtel. Επίσης θα συναντηθεί και με την υφυπουργό για τις Μεσαίες Επιχειρήσεις και τον Τουρισμό κα Iris Gleiche. Στο επίκεντρο των συζητήσεων θα τεθούν θέματα ελληνογερμανικής συνεργασίας στο τομέα του τουρισμού, η προσέλκυση επενδύσεων και θέματα τεχνογνωσίας.

Η κα Κεφαλογιάννη θα έχει επίσης συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων τουριστικών οργανισμών (Thomas Cook, TUI) και  εκπροσώπων της αεροπορικής εταιρείας Air Berlin.

Στην ITB Berlin θα γίνει παρουσίαση της Κεφαλονιάς, με σκοπό την προβολή του νησιού  σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης θα προβληθεί και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων θα γίνει παρουσίαση του project Via Egnatia, όπου θα προβληθούν οι περιοχές της χώρας που συνδέονται μέσω αυτής της οδικής αρτηρίας. Το ελληνικό περίπτερο θα έχει ανανεωμένη εικόνα, ενώ  για πρώτη φορά είναι ιδιαίτερα αυξημένος και ο αριθμός των  συνεκθετών. Σε μια προσπάθεια ανάδειξης του νέου προσώπου του ελληνικού τουρισμού, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις Περιφέρειες της χώρας θα διοργανώσουν μεγάλη εκδήλωση για την ελληνική γαστρονομία.