• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

ΕΟΤ: Κάθε εβδομάδα και διοργάνωση μιας μεγάλης εκδήλωσης

16/11/2012

Σημαντικοί εκπρόσωποι της τουριστικής αγοράς μίλησαν χθες για τη σημασία του ρεαλιστικού προϋπολογισμού, την οργάνωση, την εξειδίκευση και τη στόχευση, στην εκδήλωση του ΕΟΤ με τίτλο 'Rethinking Greece'

 

 

Στη χθεσινή εκδήλωση του ΕΟΤ με τίτλο “Rethinking Greece” στο χώρο του Μουσείου της Ακρόπολης σημαντικοί παράγοντες της αγοράς, του marketing και των δημοσκοπήσεων μίλησαν για τον τουρισμό. Η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη χαιρέτησε την εκδήλωση δίνοντας την κατεύθυνση της ελληνικής τουριστικής στρατηγικής, υπερθεματίζοντας τη σημασία της συνεργασίας. 

Στην 1η ενότητα, σημαντικοί εκπρόσωποι της αγοράς, όπως ο κ. Γιώργος Τσακίρης (πρόεδρος ΞΕΕ), ο κ. Γιάννης Ρέτσος (1ος αντιπρόεδρος ΣΕΤΕ), ο κ. Δημήτρης Μαύρος (πρόεδρος ΕΔΕΕ), ο κ.Σπύρος Ζαβιτσάνος (πρόεδρος ΣΕΔΕΑ) και ο βουλευτής κ. Γρ. Ψαριανός μίλησαν για τη γενική στρατηγική του τουρισμού. Αναφέρθηκαν στη σημασία του ρεαλιστικού προϋπολογισμού, την οργάνωση, την εξειδίκευση, τη στόχευση, καθώς και τη σημασία του τουρισμού για την ελληνική οικονομία.

 

Στη 2η ενότητα κλήθηκαν φορείς της αγοράς του marketing και των δημοσκοπήσεων σε μια δημόσια συζήτηση. Συμμετείχαν οι κ.κ. Κώστας Παναγόπουλος (ALCO), Βen Moxon (Arkenford),Βασίλης Φεύγας (West Wing), Σπύρος Καμηλέρης (GFK Hellas), Ξ. Κούρτογλου (Focus Bari), Δ. Κόσσυφας (Google) και o καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά κ. M. Σφακιανάκης. Όλοι κατέθεσαν απόψεις, τεχνογνωσία και την εξειδικευμένη τους γνώση και αναφέρθηκαν με αριθμούς στην έρευνα, τα κοινά-στόχους και τα εργαλεία στόχευσης.

Ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος στην εισήγησή του, περιέγραψε τη διαδρομή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού τις τελευταίες 45 ημέρες μέχρι σήμερα:

“Ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου ξανά από τον ίδιο χώρο, το Μουσείο της Ακρόπολης. Στις 30 Οκτωβρίου, συνεχίστηκε στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. Στις 31 Οκτωβρίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού ανακοινώθηκε από την υπουργό Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη η επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για το 2013. Στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης έκθεσης τουρισμού στον κόσμο WTM, εξειδικεύτηκε η Ελληνική Τουριστική Στρατηγική για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Σήμερα 15 Νοεμβρίου, ο τουρισμός κάνει την 5η στάση του στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Επόμενος σταθμός η Θεσσαλονίκη και η Philoxenia. Ένας θεσμός που στηρίζουμε σε μια πόλη που αγαπάμε. Εκεί θα ξεδιπλώσουμε την τουριστική μας στρατηγική για την ελληνική περιφέρεια, αλλά και τη Θεσσαλονίκη, που θα κάνουμε ιδανικό προορισμό για city breaks τόσο για τους Έλληνες, όσο και για τους ξένους

Πολύ σημαντική αξία για εμάς είναι η έννοια της συνεργασίας, των συνεργειών, της σύνθεσης. Και η σημερινή εκδήλωση είναι απτή απόδειξη. Είναι εδώ παλαιότεροι γραμματείς, υπουργοί, ο κ. Σγουρός, ο κ. Τσακίρης, οι εκπρόσωποι όλων των φορέων της τουριστικής αγοράς ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΕΔΕΕ και ΣΕΔΕΑ. Οι αρχές αυτές μαζί με το τρίπολο  (πολιτική σταθερότητα, οικονομική σιγουριά, κοινωνική συνοχή) είναι οι στόχοι για μια σύγχρονη Ελλάδα.

Για να αλλάξει η εικόνα της χώρας χρειάζεται ένα απόλυτο σχέδιο. Εμείς στον τουρισμό το έχουμε. Το σχέδιο που παρουσιάζουμε έχει 10 απλά και αυτονόητα βήματα. Σήμερα παρουσιάζουμε το 1ο του 2ου κύκλου.

Είμαστε ο μόνος Οργανισμός που δεσμεύτηκε σε 60 ημέρες να κάνει 17 εκδηλώσεις που εκπροσωπούν 17 βήματα στρατηγικής και το κάνουμε. Θέλουμε όσοι μείνουν μέχρι τέλους να φύγουν πιο ενημερωμένοι και πιο σίγουροι για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας.

Στρατηγική μας είναι κάθε ευρώ που επενδύουμε στον τουρισμό να αποδίδει πολλαπλάσια.

Γιατί το έργο μας δεν είναι ελληνοκεντρικό, αφορά την Ελλάδα αλλά αφορά και απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Μαζί με το τρίπολο που θέτει η κυβέρνηση, την πολιτική σταθερότητα, την οικονομική σιγουριά, την κοινωνική συνοχή, βάζουμε τις βάσεις για τη σύγχρονη Ελλάδα που θέλουμε, την Ελλάδα της σταθερότητας”, είπε ο κ. Καραχάλιος. “Και για ν’αλλάξει αυτό, ν’ αλλάξει αυτή η εικόνα και να έρθει αυτή η σιγουριά, χρειάζεται ένα απλό σχέδιο. Το κάναμε μαζί, το παρουσιάσαμε μαζί το σχέδιο για τον ελληνικό τουρισμό, το είδαμε. Το ονομάζουμε μάλιστα και με το κωδικό όνομα ‘Γαλάζιο Δελφίνι’ (Blue Dolphin) και αποτελείται από 10 απλά βήματα.

Το πρώτο από αυτά το κάνουμε μαζί εδώ. Είναι το πρώτο βήμα του δεύτερου κύκλου, του re-think, είναι ένα βήμα που θα ακολουθηθεί από άλλα μικρά βηματάκια. Θα γίνει ένα road show όχι μόνο στην Αθήνα αλλά σε όλες τις κύριες τουριστικές πόλεις και προορισμούς της χώρας αλλά και στο εξωτερικό. In order όπως λέμε στη διεθνή γλώσσα του τουρισμού, στα αγγλικά, “to educate the market”. Αν θέλουμε να δώσουμε στην αγορά όγκο, πρέπει να της δώσουμε και αριθμούς. Αριθμούς για να χαράξει τη στρατηγική της.

Ο ΕΟΤ για τη νέα χρονιά θα είναι ένας Οργανισμός που το ‘industry’ θα το ‘τρέξει’ και θα το κουράσει. Γιατί αυτό σας είπαμε, ότι κάθε εβδομάδα θα κάνουμε και μια μεγάλη εκδήλωση, είναι γεγονός και γίνεται πράξη. Ίσως είναι ο μόνος Οργανισμός που έχει ένα πρόγραμμα 17 δράσεων στις επόμενες 60 μέρες και 12 βημάτων στους επόμενους 12 μήνες.

Σ‘αυτά όλα τα βήματα θέλουμε να είμαστε μαζί. Αν όχι όλοι μαζί, οι συνεργάτες σας, οι εκπρόσωποί σας. Αν όχι όλοι οι εκπρόσωποί σας στην Αθήνα, οι εκπρόσωποί σας στην Ελλάδα και οι συνεργάτες στο εξωτερικό”.

 



 

Πηγή: TravelDailyNews