• share
  • email
  • print
  • font size 1
  • font size 2
  • font size 3

Τα Νέα μας

'Sunkissed by Rodos': Νέα δράση τουριστικής προώθησης της Ρόδου

06/11/2012

Το μήνυμα της δράσης “Sunkissed by Rodos”, την οποία παρουσίασε χθες στη διεθνή έκθεση World Travel Market,  ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, κ. Αντώνης Καμπουράκης, είναι η υπενθύμιση ότι η Ρόδος είναι ένας ιδανικός προορισμός για διακοπές, “ένα ηλιόλουστο και πανέμορφο νησί, με υπέροχες παραλίες, εξαιρετική γαστρονομία, πολιτισμό και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, καθώς και υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακή υποδομή, σε πολύ προσιτές τιμές”, όπως είπε χαρακτηριστικά.

“Το 2012 περάσαμε πραγματικά μέσα από συμπληγάδες. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αγωνιστήκαμε και ματώσαμε. Όμως, αντέξαμε”, συμπλήρωσε ο κ. Καμπουράκης. “Κι αυτό έχει τεράστια σημασία για τις τουριστικές μας επιχειρήσεις, καθότι  αυτό που λέμε εδώ και χρόνια, με το τέλος κάθε σεζόν, το γνωστό  ‘άντε και του χρόνου’, δεν είναι πια καθόλου αυτονόητο. Απαιτεί εγρήγορση, προσπάθεια, κόπο, δημιουργικότητα, επένδυση χρόνου και χρήματος. Σε αυτήν την κατεύθυνση, ο ΠΡΟΤΟΥΡ, η σύμπνοια και η σύμπραξη του τόπου μας, η Τοπική Σύμβαση Τουριστικής Προόδου, όπως τον έχω αποκαλέσει, με πολλές δυσκολίες, με τα όποια προβλήματα, αλλά και πολλές υπερβάσεις, ξεδιπλώνει και πάλι ένα σχέδιο ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της  Ρόδου, για τη νέα σεζόν του 2013.  Μέρος του σχεδίου αυτού είναι και η δράση ‘Sunkissed by Rodos’, την οποία παρουσιάζουμε σήμερα.

Το μήνυμά μας είναι απλό, γιατί θέλουμε να είναι αποτελεσματικό. Υπενθυμίζουμε πως  η Ρόδος είναι ένας ιδανικός προορισμός για διακοπές. Είναι ένα ηλιόλουστο και πανέμορφο νησί, με υπέροχες παραλίες, εξαιρετική γαστρονομία, πολιτισμό και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, καθώς και υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακή υποδομή, σε πολύ προσιτές τιμές.

Είμαστε λοιπόν στο Λονδίνο, για να επαναβεβαιώσουμε και τους ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης της Ρόδου, με την βρετανική τουριστική αγορά. Και το 2012, σταθερά πρώτοι στο νησί μας, και μάλιστα με σημαντική αύξηση, ήταν οι Βρετανοί τουρίστες. Είναι στρατηγική επιδίωξή μας να το πετύχουμε και το 2013. Η ποιότητα, η πολυτέλεια και η μοναδικότητα, της τουριστικής εμπειρίας στη Ρόδο, τώρα είναι προσιτές, σε όλο και περισσότερους φίλους μας στη Βρετανία, και το γεγονός αυτό μπορεί, και πρέπει να  ενισχύσει, ακόμη περισσότερο το τουριστικό ρεύμα, από τη Βρετανία”.

 

 

 

Πηγή : TravelDailyNews